Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Livet ur mobilen

2014-08-14 16:10:00 i Allmänt

Hade nyansångest på Västanhede trä och järn och killen som hjälpte oss hade nog grav ångest efter vårt besök på nästan en timme, hehe.
Hur smakar "stall"?
Min granne Oscar spanar in mina kläder. Den guldglittriga koftan/boleron var snygg!
Var helt salig av lycka när målning och inredning av gäststugan i Dalarna var klart.
Utsikt från mammas fasters lantställe på Tynderö. Det är något magiskt med havet.
Jag rensade lite bland Jax skönhetsprodukter...
Blev bjuden på sommarens godaste frukost av världens bästa Anna!
Ett vin för mig?!
 
 
 
 
 
 
 

Skriv en kommentar