Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Whatever turns you on

2013-07-08 08:22:27 i Allmänt

Här är mitt nya musikberoende! Tipset fick jag av Christoffers kompis Andreas förra helgen (tack!). Får ett extremt spelsug när jag hör den här låten!

Kommentarer

Andreas
Bra där! Nästa helg ska vi slita ut våra trumhinnor med Daniel Norgren och div. annan skön musik.

Hälsa Christoffer!
Svar: Ja! Att vi ska! Är peppad! Det ska bli jättekul att komma ner och hälsa på. Hoppas vi får uppleva några trevliga och komiska situationer då med ;) Han hälsar tillbaka!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar