Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Surrkvarnarna.

2013-07-09 15:39:00 i Allmänt

Igår kom Linda hit och hälsade och så sov hon över till idag. Linda är Christoffer yngsta syskon av fyra i skaran. Både jag och Linda gillar att prata så när vi kommer i gång är det svårt att få en syl i vädret, hehe! I förmiddags var vi ute och sprang och Jax hängde med som vanligt. När jag tar ner selen från kroken i hallen blir han vild och springer omkring av lycka, haha! (Eller av skräck.. det är lite oklart ibland..).
 
 

Kommentarer

Linda
De va kul och va hos er! Nu får de inte dröja så länge till nästa gång vi ses:)
Svar: Det var kul att du kom hit! :) Ja, enligt "planeringsfreaket" Christoffer ska du ju vara i Raja i augusti när vi kommer dit, hahahaha! ;)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar