Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Skräckmusiken!

2013-07-10 09:07:00 i Allmänt

Jag och Jax har varit ute och sprungit nu på morgonen och när jag kom hem tänkte jag att jag skulle stretcha till en lång, sammanhållen avslappningsmusik då jag annars har en tendens att hoppa upp från golvet och byta låt stup i kvarten. I sökrutan i Spotifyprogrammet skriver jag in "avslappningsmusik" och ur högtalarna ljuder ett tema som får den tryggaste varelse att krypa ur skinnet. Jax sitter och tittar på datorn och klipper med öronen och alldeles nyss gick han upp på ovanvåningen för att slippa den skräckmusik jag tänkt stretcha till. Det blåser dessutom idag. Som bäddat för läskigheter..Jag väntar bara på att Isfrun i "Mumindalen" ska komma svävandes över gården och knacka på dörren och frysa allt till is. Åh.
Lyssna om ni vågar!
Avslappnande Musik – Avkoppling

Skriv en kommentar