Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Vårens tre stora projekt!

2013-01-21 21:35:00 i Allmänt

Som ni vet är jag ett stort fan av att göra saker, hitta på något, styra upp. Här är vårens projekt:
 
1. Jazzrep på söndagkvällar. Kom och lyssna den 2:a mars!
2: Hallrenovering. Går långsamt framåt. I veckan ska jag slipa allt spacklande.
3. Lydnadskurs med vilda valpen som fyller ett år i mars. Vi ska vara med på en träningstävling inom en snar framtid.

Kommentarer

Absolut att jag kommer och dricker te hos dig nu i vår! Första och enda gången jag var i huset var ju under kristi himmelsfärd, blir kul att se vad du har gjort i hemmet sedan dess :-) Annars är jag superpeppad på att titta på jazz, så himla kul!

Skriv en kommentar