Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Jag fryser!

2013-01-17 18:15:00 i Allmänt

Min termometer skyltar med 29 friska minusgrader! Jag måste göra det jag länge funderat på: sätta in en kamin i vardagsrummet! Blir helt exalterad när jag tänker på att ligga i soffan och höra elden spraka och framförallt av tanken på att bli varm i kroppen. Just nu fryser jag. Badkaret nästa!
 
Bild: www.contura.se
 
Ge mig en kamin! Börjar lägga undan pengar i detta nu. (Kaminen på bilden var inte så fin, men vad som helst fungerar nu istället för den här iskylan som biter sig in i märgen).

Kommentarer

Anonym
Här har vi samma lika, 29,6.... vi har också pratat kaminer och badkar idag! Måste införskaffas även här!

Skriv en kommentar