Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Äntligen skidor!

2013-01-23 18:10:20 i Allmänt

Nu är jag frisk från min förkylning och kan äntligen fortsätta träna i någon ordning. I måndags var jag så peppad på att åka ut med skidorna efter jobbet men då stod temperaturmätaren på minus 25 grader. Inte lockande. Som tur är finns det ett gym här i Dalasjö där jag och lillebror får träna gratis! Så himla bra! Med lite fantasti kan man skapa riktigt bra pass där så det blev styrketräning istället för skidåkning i måndagskväll. Idag var det en mer human temperatur och eftersom jag slutar redan 13.30 på onsdagar så passade jag på att åka i ljuset. Äntligen säger jag bara!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar