Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Fiskelycka i drömlandskapet.

2013-02-03 19:57:00 i Allmänt

 
I går befann jag mig här
 
i detta drömlandskap bland fjälltoppar
 
med en fantastisk vy
 
Jag fiskade och fick fångst!
 
Hade bästa fiskvakten!
 
Och när skymningen kom såg snön ut som ett lila pudertäcke. #Nofilter om något..
 
 

Kommentarer

Så otroligt vackert! Är det en liten gråhund, eller jämte som fiskvakt? Vi väntar på en liten jämthundsvalp framåt våren/sommaren!
Svar: Det är en gråhundsvalp! Åh, vad kul! De är fina! Vilken kennel?
Carolina Lidström
Monika Helena
Men vilka fantastiska bilder. Jag får rysningar och längtan till fjällen. Härligt med rödningfiske.
Jag dör landskapsdöden.

Skriv en kommentar