Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Livet ur mobilen

2013-08-17 10:08:46 i Allmänt

Blir alltid lika rädd för denna staty varje gång jag besöker Uppsala domkyrka.
Jag och världens sötaste lille kille!
Det är inte sommar förrän man plockat smultron och trätt på strå.
Gjorde intressanta googlingar under några dagar.. "huggorm".
Sommaren när den är som bäst.
Träningskläder-himlen.
En dag i Fullsta kom Anette och lille Max på besök.
Och en annan dag var vi på traktorrace där min tremänning Jocke deltog.
Och en tredje dag besökte vi Smedjan och lyssnade till Sofia Karlsson med band. Bästa.
Att jag sminkar mig i bilen är standard... dock inte när jag kör!
Fick en hel massa jordgubbar från Christoffers mammas land!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Skriv en kommentar