Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Lillebrooor, ba ba baaa!

2013-08-18 09:23:00 i Allmänt

I går hjälpte jag lillebror att fylla släpvagnen med grejer
som han och Hanna ska ta till Umeå till deras lägenhet Öst på stan
för nu flyttar nämligen lillebror till Björkarnas stad för att plugga juristprogrammet!
Saknar honom redan, men är samtidigt så glad för hans skull! Ps: Ludvig, se till att ha dina goda kanelbullar nygräddade när jag kommer och hälsar på i höst!
 
 
 

Kommentarer

Hanna
Hahaha, bilderna!

Det börjar bli riktigt hemtrevligt här i lilla lägenheten Öst på stan. :) Längtar till du kommer på besök, då kanske jag också får chansen att smaka Ludvigs omtalade bullar..
Svar: Vad mysigt! Ja, jag längtar också! Vi får se till att styra en helg då ni inte har alltför mycket tentaplugg :)
Carolina Lidström
Hanna
Hahaha, bilderna!

Det börjar bli riktigt hemtrevligt här i lilla lägenheten Öst på stan. :) Längtar till du kommer på besök, då kanske jag också får chansen att smaka Ludvigs omtalade bullar..

Skriv en kommentar