Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

p1 i Bibblo

2012-09-17 19:52:00 i Allmänt

För ett tag sedan fick jag en gammal radio/skivspelare av mina grannar Karl-Johan och Kerstin. Den har tillhört Kerstins pappa Viking. Den fungerar tyvärr inte men pappa ställde in en radio i själva radion (hänger ni med?) och så sa han: nu är det inställt på p1 - det är bara att koppla i sladden här!
 
Pappa och p1 alltså.
 
Radion står i rummet jag kallar biblioteket, kanske det mysigaste rummet i huset - i skarp konkurrens med sovrummet som jag för tillfället börjar få till som jag vill ha det.
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar