Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Jonatan och Marléns bröllop

2012-09-16 21:51:49 i Allmänt

I helgen har jag varit i Umeå och förutom tjejkväll, fika med Sabina, löprunda runt Nydalasjön och lunchdejt med lillebror har jag också varit på bröllop! Här vandrar jag och Johannes omkring på Backenkyrkans kyrkogård.
 
Killarna spelade under vigseln och under kvällen.
 
Jag fotade fönster.
 
Peter ser alltid så allvarlig ut då han spelar piano.
 
Släpet på Marléns klänning var så fint!
 
Den obligatoriska bröllopskyssen!
 
Sedan åkte vi vidare till Brännlands Wärdshus.
 
Där möttes vi av den här fantastiska dukningen!
 
Himmelriket nummer 1.
 
Vi övar på vår framtida bröllopskyss, eller vad säger du Johannes?
 
Himmelriket nummer 2.
 
Valsen.

Skriv en kommentar