Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Umeå, du har fina människor i din famn.

2012-11-12 21:18:05 i Allmänt

Träffade coolingen Arvid och hans föräldrar Jessica och Mattias på stan. 
 
På stan var även Tobbe som jobbade och stod i - tagga maskeradfesten om två veckor! 
 
Torvas (ja, han heter det i efternamn eftersom han är halvgrek) dök upp på stan så vi tog i kapp lite! 
 
Fikade med Henke som pluggar 150 % och är allmänt smart och snäll, vi ska styra upp en glöggkväll snarast! 
 
Här är jag! 
 
Johannes, Peter och Vischan, djupt försjunkna i något Miss Li sa. 
 

Idamari bjöd på bra prat, te och pepparkakor
 
och Sabinas öron är guldvärda då de orkar med mitt babbel och mina ofärdiga teorier som hon så fint rättar till! 
 
Sushimiddag med bästa storebror - vi ska förresten hålla ett tal på begravningen på torsdag. Är extremt nervös över det. Det är därför jag är disträ och skrattar hela tiden - det blir så. 
 
Och till er som jag inte hann träffa: ses om två veckor? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Jag vill ses om två veckor! Snälla?

Skriv en kommentar