Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Projekt.

2012-05-15 17:49:06 i Inredning


Jag älskar projekt. Därför älskar jag också att titta i ett album som handlar om ett stort projekt, nämligen ett husbygge. När mormor och morfars hus var färdigbyggt fick de detta album av sina barn plus respektive. Vi tittar lite!


Det började som en fundering. (Här är min morfar som tyvärr dog för tidigt).


övergick i planer och ritningar
(Mormor och mamma, perfektionisterna)


Plötsligt var vi bara där, i Gropen


04.30 Midsommarafton -78. Bengt startade fast fotografen sov. (Bengt är min mammas sjukligt morgonpigge farbror).


Vi håller ackordet. (HAHA, kläderna, titta pappas rumpa! Hahaha!)


Skriv en kommentar