Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Gåvor.

2012-05-14 21:27:55 i Jobb


Snart har vi Vårsoaré med Vilhelmina musikskola och härom veckan övade vi på en jazzlåt som heter Sunshine. Jag kände att jag satt helt krokigt med kroppen när jag skulle spela mitt swingkomp och utbrast: jag känner mig ungefär som en groda som är sned i kroppen fast ändå helt böjlig åt alla möjliga håll! varpå en av mina elever gjorde en illustration på detta som jag fick. Hon är grymt talangfull!


Någon dag efter min födelsedag fick jag det här halsbandet med en åttondelsnot som en elev gjort helt själv! Så himla fint!

Kommentarer

En liten fågel kom till mig och sa att du hade en blogg! Tack igen, vad kul att du gillade den :D

//Cissi

Skriv en kommentar