Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Samos del 5: Sista delen

2012-08-27 17:53:00 i Allmänt

Fräknar, saltigt hår och så en drink på det.
 
Frågesport med heta nerver...
 
En kväll när vi skulle gå ut och äta upptäckte vi att vi, helt utan planering, såg ut som ett matchat band eller något. Jag skyller suddigheten på fotografen.
 
Och så det här stenplockandet.
 
 
 
Hejdå havet och hejdå Samos och hejdå värmeslag och hejdå bartenders som gör lite för starka drinkar och hejdå svettrekord och hejdå "jagskabarabadaliteochglidautmedmadrassenochkämpasiginigen" och hejdå hysteriska skrattanfall och hejdå herrelösa katter och hejdå sanslösa vägar i bergen och hejdå magiska utsikter och hejdå historiska händelser och hejdå vandringen och hejdå Sixten och hejdå de skönaste sängarna i världen och hejdå stensamlingshets och hejdå isvatten och hejdå en av de finaste veckorna med bra personer.

Kommentarer

susanne
Du ser så somrig och glad ut på alla bilder :)
Svar: Tack! :) Ja, det var så härligt att bada och sola så man kunde inte vara annat än glad!
Carolina Lidström
Claraclaraclaraclaraclaraclaramaria
ååååhhh Carolina jag längtar tillbaka så hiiiimla mycket när jag ser bilderna, vi måste göra om detta spektakel! :)Kram

Skriv en kommentar