Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

På hästryggen!

2011-10-02 20:39:06 i Allmänt


Här är min ingifta moster Åsas islandshäst Bakkus. Förr red jag jämt då vi hade häst hemma. Jag tränade, tävlade och grejade. Nu snittar jag typ en ridtur/år. Det måste det bli ändring på!


Här är Åsa och Eva och Örjans hingst, ni skulle ha varit med i skogen där vi galopperade - jag kan säga att det gick rätt fort!

Kommentarer

sv: haha. tack! jag kan lära dig allt jag kan! var ska vi börja? ;)

Skriv en kommentar