Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Köket 1.

2011-10-16 22:14:57 i Huset





Färdigtapetserat! Kan inte beskriva hur skönt det känns. Kuddarna har världens bästa mormor sytt (Åsa och Roger, visa mormor detta är ni snälla!) skåpet och soffan är från huset.


Här är min tapetserarkompanjon. Vi har jobbat så himla bra ihop. Först var jag nervös - ty tapetsering har varit grunden till mången relationsmissöden har jag hört! När vi var klara gick vi ut med två dörrar till lagårn och när jag med något vilt i blick spanade ut över vår gårdsloppis till ladugård suckade pappa och sa:

- Let int åt nå fler gammgrejen nu!

Ps: Jag har redan letat åt tre saker som jag ska hämta när ingen ser!

Ps 2: Förlåt för bildkvalitén, så går det när man är för ivrig att fota.


Kommentarer

A E L
Varför har du tagit bort orginalklockan?
Galet vad tjusigt det blir.

Skriv en kommentar