Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Piano.

2011-05-26 14:07:34 i Studentlivet

Jaha. Så var pianotentan avklarad. Nu är det bara en tenta i trummor samt en examinerande sångteknikuppgift kvar och sen hej hej hej då till Universitetet. Känns ju helt knäppt. När jag känner mig redo ska jag tangentera ett "5 år på Uni"-inlägg.

Idag redovisade vi förresten våra inspelade körarr. Kändes märkligt att lyssna på jullåtar i slutet av maj. Förra terminen arrade vi sommarlåtar, haha, bakvänd ordning.

Nu ska jag städa lägenheten och sedan plugga rytmläsning och längta efter Idde som kommer hit klockan 19.00!

Skriv en kommentar