Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Ungefär så här.

2011-07-20 19:14:49 i Inredning

Anna har bönat och bett om ett inspirationsinlägg med bilder om hur jag vill inreda mitt hus och här kommer det! I vanlig ordning är bilderna hejdlöst stulna från diverse bloggar och inredningssidor och en del av bilderna har jag fotat direkt från tidningar. Det kan hända att jag gör fler sådana här inlägg sedan.

















Kommentarer

När vi köper det där superslottet på den engelska landsbygden!

Skriv en kommentar