Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Spontanfesternas spontanfest.

2011-01-10 17:02:15 i Studentlivet


I lördags var vi på stan och stötte ihop med några klasskompisar så vi bestämde att styra en spontanfest.



Vi kom på att vårterminen 2011 är min sista termin som student och den planeras att bli mycket livlig och glad som ni ovan kan skåda.



Vi lekte en hemmagjord lek som var lite som charader, fast ändå inte.


Henke. Trevlig, mycket uppstyrd man (nämnas bör att han gjorde ett dokument i Excel angående vem som var skyldig vem vad kring nyårsfirandet (!). Han studerar till civilingenjör i industriell ekonomi. Singel. Kontakta honom via mig. Gör det. Nu. Imorgon kan det vara försent.


Lekens allvar!








Kommentarer

Skriv en kommentar