Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Västerbottenostpaj och tre sorters glass.

2011-02-27 19:58:44 i Allmänt


Jag älskar söndagar.



Då kan man göra Västerbottenostpaj med godaste tillbehöret.



Och ha fina herrar på middag.


Och så kan man både äta rabarberglass, citron- och lakritsglass och fläderblomsglass för att man har svårt att välja.


Kommentarer

KKVL
Tack för en trevlig middag! Jag bjuder nästa gång :)
CITRON OCH LAKRITSGLASS!!! Kan vi inte också äta tre sorters glass ihop snart? I veckan? Till helgen?

Skriv en kommentar