Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Våffelafton!

2011-02-17 20:22:56 i Allmänt


Ikväll har storebror varit här på våffelafton.

Idag var jag förbi på NUS (jag villade inte bort mig!). Har en vän som är där med sin son. Tycker det är så hemskt när barn är sjuka.

Kommentarer

Emma
Ja som sagt de va trevligt med lite besök. Va ju ett tag sen vi sågs.

Tur Gustav va lite piggare idag:)
Ja, det var så roligt att träffa er! Hoppas han kryar på sig och att läkarna reder ut det för er. Stor kram!

Skriv en kommentar