Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Livet ur min mobil, 3

2011-02-26 14:03:08 i Allmänt

Nu fortsätter vi med mobilbilderna! Här är inlägg nummer tre.


Bästa.


Haha! Glad tjej!


Godaste.


Marsfjället.


Sommar-Olivia.



Försökte sprida lite kärlek i hissen på mitt sommarjobb.


Sommardrink.


En av mina favoritdikter.


Löpning i Gammlia-skogen!



Deportees!



Finaste Norrbyskär.

Kommentarer

Drinken känner jag igen :P Efter den vart det mohitooooo (mojitos)! Dessutom ser du väldigt fit ut på bilden i Gamlia Skogen :) Kramar
ma o pa
Hej ! Mycket fina bilder men Satsfjället ser ut som Marsfjället med Stöken till vänster om du fotat utanför Saxnäs skola. Fina fjäll allihopa !

Kram ma o pa
A E L
Bruno äger..........

Skriv en kommentar