Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Livet ur min mobil, 2

2011-02-02 20:56:18 i Allmänt

Här är del två av mobilbilderna! Och återigen: håll till godo med kvalitén.


Mms-bild till Johannes. Träffade Chris förra veckan och han var helt utmattad av allt jobb han tar för sig.


Vitsippor i underbara Fullsta, Dalarna.



Snöade in på "Vittra".


Mollan i lekparken.


Ellen (jag saknar dig, kom snart hit och hälsa på!) och Tobbe.


Utsikt från mitt flickrum i Dalasjö.


Promenad i Umeå.


Bild på en soldat som min gamla CK2-klasskompis Tomas ritat.


Olivias Mumin-mugg!


Mms till mamma från dressyrtävlingar vid Hippologum.





Kommentarer

Ha ha men vilken bild! När var och hur togs den?
Den togs under arbetet med Vittra-projektet i lärarhuset med min mobilkamera :)
ellen
håller med tobbe, fin bild! jag kommer när solen strålar som mest eller när vardagen är alldeles för grå :) stor kram!

Skriv en kommentar