Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Anna och snön.

2011-02-05 17:10:47 i Allmänt


Idag har Annat hälsat på. Vi gick en snöig promenad längs älven sen gick vi in och drack te och åt muffins. Jag är så glad över att jag känner Anna och att hon och Robert flyttat till Umeå! Hon är en väldigt fin vän.


Nu ska jag äta middag och sedan dra till jobbet! Ikväll kommer trollkarlar på besök!


Kommentarer

Och det var så fint att träffa dig idag, lika fint som det alltid är. Fint att äta dina muffins. Fint att höra om dig och din snusmumrik. Fint fint, så himla tokfint. Repris nästa vecka? Puss och lycka till med trollkarlen ikväll, hoppas han inte flyr för sitt liv som förra gången ;)

Skriv en kommentar