Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Förgrymmat.

2011-04-12 16:46:11 i Studentlivet

Allt som kunnat gå dåligt idag HAR gått dåligt.

1. Jag hatar (okej då, ogillar skarpt) kassa pedagoger som har bristfälliga förklaringar och dålig attityd. Då detta forum inte lämpar sig för den sortens utläggning jag skulle kunna dra här, undviker jag det.

2. Jag hatar att vara hungrig, trött och stressad när jag ska sjunga. Det säger sig ju självt att jazzrepet gick helt åt skogen.

Ps: Jag hatar inte att min pojkvän lagar mat till mig nu!


Så känns det. Ge mig påsklovet. Nu.
(Foto: Joakim, hösten 2010).

Kommentarer

Pappa
Du kommer ju ihåg vad jag sa till salig Pepito; Ta det lugnt Pepito !

Jag säger samma till dig, vrid med mentometern några snäpp , andas lugnt genom näsan. Den första påskliljan

håller på att slå ut nedanför farfars salsfönster.

Liljan håller tummarna för dig på tentan !

//GL
Åh, lill-pappa! Du är för söt! Tur att jag har dig och påskliljorna som håller tummarna för mig!

Skriv en kommentar