Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Dalasjö nästa!

2011-04-21 14:34:22 i Allmänt

Eftersom Elisabeth, Frida och Clara ska åka utomlands ska jag och Johannes vara hundvakter till Silver och nu ska vi packa in oss i Elisabeths bil med hund, instrument och väskor och köra hela vägen hem till Dalasjö! Får se om alla grejer ryms eller om jag slänger ur Johannes gitarr längs vägen, hehe!

Hoppas ni får en fantastiskt fin påskhelg.


Kommentarer

Ida
Hej vännen! Hoppas ni har det bra i Dalasjö. Glad påsk och stor kram!
A E L
Söta små gulliga gula påskkycklingar!

Skriv en kommentar