Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Om ett år kanske jag bor i Sveg. Eller i Arboga.

2010-10-14 21:10:44 i Studentlivet

VERKLIGEN INTE FÅR VI HOPPAS.

Men om ett år är jag inte student längre. Jag sökte just min allra sista kurs i lärarprogrammet. I juni 2011 tar jag examen. Overkligt.

Om det är några gymnasierektorer som läser detta: Ni vet vad ni ska göra. Gör det.

Kommentarer

A E L
SVEG går bort!
Såklart! Jag slog vad med en kompis att du skulle kommentera detta inlägg med en mer eller mindre kommentar angående Sveg!
A E L
Tänk på Göran som bodde där en natt i sommras.....
KKVL
VÅGA VÄGRA SVEG! 1000000000000000000 gånger bättre att ha söndagsångest i byn än i SVEG :) :)
Åsa
Min bästa väninna e rektor på gymnasiet i Vännäs kan det passa? Kram Åsa
Ja, absolut! Jag träffade ju henne i somras på bröllopet. Lovade henne att skicka ett mail i februari-mars så vi kan ju hålla tummarna! Hälsa Roger och Oliver! Kramar!

Skriv en kommentar