Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Vårfest!

2010-05-22 13:51:46 i Allmänt


Igårkväll fixade jag och Anna VÅRFEST!



Vi var i en mysig lokal som Annas kompis pappa äger. Tack för det!


Simon och Elina.


Glada och förväntansfulla! Ps: Här är då den mytomspunna Rio-klänningen!


Emelie, Linnea, Stina och Anna.



Robert ger allt i lekarna!










Jag och min trubadurkompanjon Johannes framförde några låtar. Som festfixare måste man ju agera Styrare och fixa underhållning!




Finaste Marcus och Alexandra.




Johannes hade med sig sin festgitarr och den får man skriva på. Här förevigar Robert och Christoffer några av kvällens ögonblick.






Bröderna Matsson och Anna!


Min rosa festsjal. I den är många minnen inpräntade.



Sedan drog vi på efterfest där jag körde en spontansång från balkongen för några förbipasserande vår-firare!


Sista bilden. Jacob, Alexandra, Marcus, Patrik och Johannes. Bästa, bästa kvällen, tack för det!

REPRIS NÄSTA ÅR!







Kommentarer

Ahw, så himla fint! Jag tycker vi kör vårfest varje vår, varje sommar, varje höst och varje månad. Vårfest alla dagar, jajamensan. Puss och tack för en grym grym kväll och helg darla! Ps - uppdatera mig på slutsamtalet, hur gick det? Tell me!

Skriv en kommentar