Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

När man punktar upp en dag för att man är less på allt som är sammansatt.

2010-05-26 22:26:43 i Studentlivet

- Springtur i skogen
- Cykel till Tobbe för dagens grupparbete
- Ut till Gräsmyr för de allra (ja, allra) sista scenerna
- Blev nästan nedprejad när jag cyklade från Tobbe till skolan
- Lunch på skolan
- Redigering
- Utbrott på skolans dator som hatar vår grupp
- Cykel till Tobbe igen (denna gång ej nedprejad)
- Redigering
- Chailatte hos Kristin
- Rep med Syster Elak
- En stund musiklyss till Skapande musik-kursens konsert
- Hemcykling på en kvart (!) för att jag höll på att förfrysa mina pianofingrar och för att jag var så sugen på att pussas

Skriv en kommentar