Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Proud to be part of these days

2010-03-24 17:09:54 i Musik!

Rytmprovet avklarat. Halva delen var en lek men andra halvan var ett myller. Kanske satte det ändå men jag misstänker att läget är negativt. Återstår att se. Ikväll vet ni vad som händer: ONSDAGSMÖRDARTRÄNING! Typ höjdpunkten på hela veckan! Eller hur, Alexandra?

Onsdagslåt.


Kommentarer

Självklart! En perfekt kväll mitt i veckan som har en härligt bred guldkant:) Tack för ikväll!

Skriv en kommentar