Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Mördarträning.

2010-03-03 20:11:47 i Träning

När man tycker att armhävningar känns som "vila" då har man en bra nivå på träningen! Total training i mitt hjärta! Jag ville bara kräkas då passet var klart men efter några klunkar vatten och någon minuts återhämtning i andningen var jag samma person igen. Jag är sugen på att dra ihop ett gäng och börja köra Military Training. Vilka är med mig? LUDVIG?! Spana in denna sida och känn kämpen i er komma fram!




Kommentarer

LGWL
Tror jag står över...
Jag är alltid sugen på det militära, och träning. Så du vet.. Jag ska prova total här någon gång också, om min täppta näsa vill ge sig.
JAG ÄR PÅ:) Förresten, jag är ledig tis-sön nästa vecka, jag taggar för 2 pass total;) Är du på?

Skriv en kommentar