Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Det droppar från taken.

2010-03-11 13:35:15 i Studentlivet

Förmiddagen har ägnats till musikvideoredigering och pianospel. Har övat inför uppspelningen imorgon. Nina Ramsby och Co spelade i Ljusgården på lunchen. Det var bra. Nina är alltid bra. Hon hade grymt roliga men ändå avslappnade mellansnack, det gillar jag. Att hon hade en makalöst duktig jazzpianist med sig gjorde det hela ännu bättre. Nu ska jag försöka bli klar med mina essäer och sen gå och hämta ut ett paket på OK, har nämligen unnat mig en grej av lite av mina valppengar (det blir som sagt ingen valp nu). Kände att jag var tvungen att trösta mig med något. Kanske visar sen!


Kommentarer

Ja, nästa vecka borde inte vara några problem. En lunch och fika och snack i alla fall.. Vad säger du? Och nu blir jag nyfiken. Vad har du beställt? Puss
Det vill jag också ha.. kanske närmare sommaren. Själv ska jag unna mig en 16 GB iPod för löpturer och diverse. De är inte så jäkla dyra nu och det kommer bli min allra bästa vän. Puss

Skriv en kommentar