Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Debatt.

2010-03-18 22:32:13 i Allmänt

Kikade nyss på Debatt med Belina Olsson. Jag funderar på publiken. En del sitter ju helt knäpptysta! Det skulle jag aldrig klara av. Jag skulle prata hela tiden och inte kunna vänta på min tur. Vakterna skulle bli tvungna att slänga ut mig och porta mig för all framtida medverkan i programmet. De andra skulle inte få en syl i vädret. Helvete vad jag brann av på vissa uttalanden ikväll! Fast det är kanske som talesättet säger; tala är silver, tiga är guld?




Kommentarer

A E L
Jag försöker sluta att bränna av,jag byter kanal.
LGWL
Den tysta massan håller med!



Demokrati enligt SVT...

Skriv en kommentar