Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

TC i mitt hjärta.

2010-07-10 21:59:28 i Allmänt


Igår var det festligheter.


Oskar och Sabina.



Vi gjorde Gino till efterrätt.


Fix.


Tobbe dök också upp efter jobbet. Här pratar han med Viktor som var på inlandsgalej i Strömsund. Han planerade att ringa mig 18, 21, 00 samt 03, men prickade bara in två av tiderna.


Himlen var magnifik.


Sedan ringde vi Bröderna Lidström Taxi AB.



Vi drog till TC.


Träffade världens bästa Marcus! (Ursäkta mitt extremt stela Gynning-smile!).


Jocke var också där!


Och Micke. Men vi dansade och vimlade bort varandra under kvällen. Jocke, styr upp fest snarast!


Vi dansade salsa.






Sabina och Tobbe med Oskar, Sabinas klasskompis och Tobbes jobbarkompis. Han var förövrigt lite lik Håkan Hellström. Lite?


Klassiskt. Sabina säger något och jag kreverar av skratt och det hela fångas på bild.


Glädjen. Denna bild sammanfattar kvällen rätt bra. Prat om glada saker och sånt.





Kommentarer

Så jävla kul kväll, måste göras om, men vi får passa oss för Mojiiiiiton ;)

Skriv en kommentar