Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Jag har så lätt att förälska mig i platser.

2010-07-24 22:47:59 i Allmänt


Igårkväll åkte jag och Sabina ut till hennes pappa Hans sommarhus på Norrbyskär.






Alltså, jag och valpar. Kan inte slita mig. Hans grannars goldenvalp, Nikki.



Fönstret. Perfektion.








Har bara en sak att säga: Norrbyskär, jag lovar att komma tillbaka.

Kommentarer

Älskar Norrbyskär, har fina minnen därifrån...Vackra bilder, hinner vi träna något på söndag eller jobbar du?
Mamma
Vilka fina bilder och vilket fint ställe.

Dit får vi åka någon gång vi är i Umeå.

Kram Mamma !

Skriv en kommentar