Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

New born.

2010-01-13 12:28:47 i Träning

Avnjuter i detta nu min lunch. Har varit på IKSU och kört ett benpass och avslutade med löpintervaller på det fruktade löpbandet (föredrar ju utomhuslöpning då det både ger frisk luft och är betydligt roligare!) men idag bestämde jag att intervaller var det mest tidseffektiva och då jag dessutom vill förbättra lite tider är det intervaller som gäller. Eftermiddagen ska jag ägna till tvätt och skrivandet av opponeringsprotokollet till morgondagens seminarium. Blir bra, blir bra. Ska även starta upp ett litet projekt här på bloggen också tänkte jag.


Skriv en kommentar