Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Konsert.

2010-12-12 16:42:22 i Studentlivet


I veckan har vi haft tre konserter på Dragonskolan och mina praktikelever gjorde ett himla bra jobb, se bara:



Mellansnackade lite.

Nu är det bara en vecka kvar och även om det känns skönt är det ju sorgligt på samma gång. Som alltid med avslut. Jag har haft en bra handledare och de roligaste, duktigaste och mest morgontrötta eleverna man kan tänka sig. Imorgon får jag besök av en av mina lärare på Universitetet, hon ska kika på mig när jag undervisar.

Skriv en kommentar