Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

En liten del av min själ i ett album del 3

2010-04-12 16:05:00 i Allmänt

Så var det åter dags att titta tillbaka på minnen genom gamla bilder.


När himlen färgats rosa i en "stad" jag aldrig riktigt trivdes i.


Bästa.


Mirja, Hillevi och Frode. Uppsjungning/uppvärmning inför Codan, vår 2006.


Haha, ansiktet! Vad liten jag såg ut! Italien, 2005.



Tillfix inför musikal. Det står "flagrant" på min tröja.


Fråga mig inte. Tommy, Emma och jag.


Mysighetens resa. Spanien 2006. Vilade mest och hittade på historier med Ludvig.



Crescendo. Ett projekt med kören jag var med i under gymnasiet. 180 musiker sammanlagt och konserter både i Svedala och Norge. Under resan till Norge spydde jag galla i 8 mil. Men det är en annan historia!



Dirigenten Arvid Martinsen.


Jonas Knutsson var med också. Mäktigt.


Skriv en kommentar