Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Vänskap.

2009-05-18 20:38:50 i Allmänt

Vänskap är bland det vackraste som finns. Idamari var nyss här och när man träffar vänner som hon blir man verkligen påmind hur lyckligt lottad man är.


Min födelsedag 24 april, 2009.

Kommentarer

Idamari
Puss på dig min fina vän.
Ja, vi stormtrivs faktiskt (vilket vi inte trodde att vi skulle lyckas göra i Sthlm). När får jag se ditt hemma-hos-reportage då? Jag är nyfiken! ;]



Vänner är det allra bästa som finns. Utan dom, ja, då fanns man nog inte.
Hon är så fin idamari! Kan vi inte försöka träffas någon dag? alla tre kanske?

Skriv en kommentar