Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Sandslott och piggelin.

2009-05-28 17:30:06 i Allmänt

Idag, när jag kände mig färdigstuderad för dagen, gick jag till Sabina, Molly och Olivia och tog en promenad/lekparksvisit.


Det var mellanmålstid så Olivia fick banan!


Och piggelin! Kanske godaste isglassen någonsin?


Molly åt också piggelin och försökte bygga sandslott men vi hade inget vatten så bygget flyttades fram till en annan dag.


Och så åkte vi rutschkana såklart!

Kommentarer

Vilka hjärtskärande söta ungar! Och vilka stora bruna ögon den första lilla tjejen har. Jag blir nästan avundsjuk.

Skriv en kommentar