Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Igår kom sommaren till Umeå!

2009-05-21 10:09:37 i Allmänt


Jag och denna underbara tösabit köpte årets första mjukglass på stan!



Vi satt och dinglade med våra ben. Sånt man gör om somrarna.


Jag försökte hålla god min trots att jag var rädd att trilla ned i älven!


Alex, den primadonnan, var minsann inte det minsta rädd!


Älskar denna bild!


Sedan gick vi hem över bron.


Men vi pausade då jag var tvungen att göra ett vår/sommarhopp som mest liknande en hiphop-pose.

Idag är det mulet. Men vad gör det när man nyss upplevt kvällar som igår?

Kommentarer

Anonym
shiny happy people...............
Haha, jag gillar hip-hop-posen! Mer sånt, hurra! ;]

Skriv en kommentar