Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Jag blir arg.

2009-06-01 19:31:20 i Studentlivet

Vi har opponering på onsdag. Innan dess ska jag ha läst fyra uppsatser (eller egentligen kan man räkna dem till individuella arbeten) och förbereda opponering på samtliga då vi inte förrän på seminariet på onsdag får veta vilken uppsats vi ska opponera på. Arbetena skulle vara inskickade idag klockan 17.00 men det är bara jag och en till som skickat in våra arbeten. Och då är dessutom det andra inskickade arbetet inte helt färdigställt. Hur kan folk tro att det ska bli en bra opponering ifall man inte får tid att läsa arbetena ordentligt för att kunna ge en så bra respons som möjligt? Jag förstår det inte.

Tur att det är sommarlov snart. Bara onsdag kvar. Sen sommarlov.

Skriv en kommentar