Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Jag älskar dig, jag älskar dig.

2009-06-13 16:46:53 i Allmänt

Jag gick till fotbollsmatchen helt vardagsklädd i jeans, converse, skinnjacka, min svarta sjal och ett paraply som enda accessoar. Håret var utsläppt och ofixat och ansiktet var nästan naket sånär som på lite mascara. Och fram stegar Patrik till mig och säger:

Vad fin du är! Jag är så stolt över dig!

Har jag sagt att han är den mest underbara människa jag vet?


Klädesholmen, Göteborg juni 2009.

Kommentarer

Ann-;arie
Vilken fin bild. Ni kommer väl snart och hälsar på, och hämtar blommorna,och att vi får höra något från Göteborgsresan.

Idamari
Nu var ju grejen lite att jag tycker om att stäcka ut mig längst flacka asfaltsvägar och liksom se slutet där långt borta och veta att det kommer vara jobbigt innan jag är där men så jävla skönt när jag klarat det. Benträning för muskelbygge kan jag göra på Iksu, jag ska bli långdistansare och fettförbrännare i sommar. Haha!

Skriv en kommentar