Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Göteborg.

2009-06-04 12:46:24 i Allmänt

Ikväll åker vi till Göteborg. Jag, Patrik och Kristoffer. Vi planerar att göra en slags grovplanering för helgens aktiviteter över en kopp te ikväll hos farbror Anders. Brorsan är självutnämnd reseadministratör och jag vet mest att vi ska flyga dit ikväll och komma tillbaka på måndagkväll. Tider har jag ingen aning om. Det är skönt när någon annan fixar sånt där då de alltid brukar vara jag som har svaren på alla 834792 frågor. Appropå storebror: för några dagar sedan då vi pratade om resan sa han, i förbifarten liksom, att man max får ha 20 kg i resebagage som för att göra mig medveten om detta. Som om jag skulle packa med mig 20 kg kläder på fyra dagar! Jaja. Det tål kanske att sägas. Jag tar med mig kameran och bjuder på bildkaskad när jag kommer hem!

Kommentarer

Ja, man blir rent utsagt förbaskad. Samtidigt läser man att de högst betalda i vilhelmina är några politiker som jobbar åt kommunen. Hrmpf! Klart de ska ha pengar för ett ansvarsfullt arbete men vart är det egentligen nedskärningarna bör göras?



Vad härligt med göteborgstripp, hoppas ni får fint väder då (och att lisebergskaninerna är snälla). Kram!
Har ni haft det bra i götet?:) Storkram!
Anonym
Vad härligt att ni har haft det bra, bra gjort och klara av nästan allting på schemat, haha!

Ja, vad roligt då ska jag kika:)

Allt är bara bra med mig, ska möta john blund snart:) Med dig?

Kram!
Vad härligt att ni har haft det bra:) Bra gjort och klara av nästan allt på schemat:)

Ja vad kul, då ska jag kika på de sen:)

Nu ska jag snart möta john blund. Är allt bra med dig?

Kram
För övrigt så är jag inte förvirrad, jag såg bara att jag inte skrev vem det var ifrån. Typsikt! Ja ja nu fick du en till kommentar iaf:)
Anonym
Matfrosseriet fortsätter här i dag åt jag och Ania raggmunk med knaperstekt fläsk..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...........................................

Skriv en kommentar