Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Nu längtar jag till den 22 augusti.

2009-07-15 18:29:58 i Allmänt

Då åker jag och Patrik till en ö i  Greklands övärld! Idag när han kom hem sa han att han hade en överraskning och så visade han mig en resebokning. Jag hoppade upp och ner som ett litet barn! Hurra! Vi har pratat lite om att åka någonstans i augusti när vi slutat jobbat och innan höstterminen drar igång, men vi har inte aktivt letat efter något resmål. Idag hörde dock Patrik att de sa att många resor börjar ta slut och då haffade han en resa. Det var bra gjort tycker jag. Det är en av alla saker jag älskar med Patrik - han lever efter mottot LITE snack och MYCKET verkstad. Jag surfade runt lite och läste att man kan gå till stora olivlundar med havsutsikt. Där kommer jag att trivas bra. Det vet jag.




Kommentarer

Åh, grekland? Så himla härligt, nu är jag avundsjuk! ;]

Skriv en kommentar