Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Blommor från Dalasjö.

2009-07-21 13:17:28 i Allmänt




Vilken lyx att få ha tre blombuketter i lägenheten.

Kommentarer

Blommorna är verkligen fina. Lyckades du frakta tillbaka alla buketterna till stan? Imponerande.



Haha, just det med kameran säger alltid alla till mig också! "Men SLUTA fota nångång då!". Jag fortsätter fota iallafall och propsar på att de kommer att tacka mig när vi är gamla och sitter på hem och spelar kricket med våra bäcken. Idag jobbar jag och har just haft långlunch då jag var nere i gymmet på jobbet. Vi har verkligen världens bästa gym härnere, man blir beroende. Vad har du för dig? Kram
Vackert vackert vackert!! de är så underbart me blommor!

Skriv en kommentar