Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Agapanthusen lever!

2009-07-01 12:16:07 i Inredning

För några veckor sedan fick vi en hel massa blommor av Ann-Marie. En av blommorna, en Agapanthus, (även kallad Afrikas blå lilja) är väldigt stor och nu undrar Ann-Marie om den lever och det gör den! Den håller som bäst på att slå ut!




Kommentarer

På första bilden ser det verkligen ut som att blomman är målad på väggen =)
Ann-Marie
Oj, så fin den är, ni köpte 2 st klängväxter (kom ej ihåg vad de heter)hur går det med dom?



Kram Ann-Marie
Det går fint. Jag kan ta bilder på alla blommorna så får du se! :) Klematisen är inte så stor dock, men de växer i alla fall!
Då blire hulken och sånt shit! Biffigt värre skare bli. Jag saknar IKSU.

Skriv en kommentar