Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Mormor 75 år.

2009-02-23 11:43:43 i Allmänt

I lördags fyllde mormor 75 år. Det firade vi med att först äta middag på Balder och sedan äta tårta hos min morbror Håkan med familj.


Kusin Oliver och kusin Andreas.


Närmast Kristoffer, Patrik, kusin Anton och hans flickvän Sofie.


Närmast kusin Angelica och mina två morbröder Roger och Håkan.


Jag och födelsedagsbarnet!


Min morbror med familj har en Newfoundlandvovve som heter Chessie. Hon är extremt stor och mjuk och ullig i pälsen!


De har två kissemissar också. Här får en katt smaka lite grädde av Ludvigs tårta!


Skriv en kommentar